Arbeta hos MEWAB

MEWAB är ett expansivt företag som rekryterar de främsta från flertalet branscher. Genom samarbete och användning av våra olika styrkor tar vi oss an utmaningar enligt våra ledord:

 

Engagemang * Ansvar * Kvalitet

 

Vill du vara med på vår resa framåt? 

Vi är alltid intresserad av att anställa kompetent personal. I formuläret nedan är du välkommen att skicka in en spontanansökan till oss!

Administrativ assistent till Karlstad


MEWAB expanderar och söker en administrativ assistent på 100 % till Karlstad. På MEWAB kommer du att arbeta i ett härligt team med bra sammanhållning och högt i tak. Samtliga medarbetare har ett stort engagemang och strävar efter samma mål. Nu får du möjlighet att vara med på vår expansiva resa.

På MEWAB kommer du att arbeta brett med diverse administrativa uppgifter. Du kommer exempelvis att arbeta med uppföljning, scanning, posthantering, orderregistrering, fakturering, svara i telefon och chatt.

Tjänsten passar dig som har ett stort ordningssinne och hög servicekänala. Vi ställer inget krav på tidigare erfarenhet inom området, utan med ett högt engagemang och ett strukturerat arbetssätt kommer du långt. Som person är du lojal, omtänksam, ansvarsfull och en god lagspelare. Du har grundläggande kunskaper i Officepaketet samt körkort. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i Karlstad under kontorstid. Vi ser gärna att du tillträder tjänsten till sommaren.

Är du vår nästa medarbetare?

Skicka in din ansökan i formuläret nedan redan idag! Vi arbetar med löpande urval. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Sandahl (Ekonomi- och HR Chef) 0703- 41 79 41. Vi vill ha in din ansökan senast den 31/5-18.

Arbetsansökan